Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Wycieczka koła turystycznego "Wielka Stopa" do Krakowa

30-01-2024 17:40 SKKT "Wielka Stopa"

W dniu 30.01.2024 r. pojechaliśmy pociągiem do Krakowa. Wspólnie z panią przewodnik zwiedzaliśmy Rynek Starego Miasta, Kościół Mariacki, Collegium Maius. Podczas przerwy zjedliśmy słodkie wypieki w jednej z kawiarni w pobliżu rynku. Następnie oglądaliśmy wystawę konkursową Szopek Krakowskich. Trzeba przyznać, że na żywo robią o wiele większe wrażenie, niż widziane w Internecie, czy w telewizji. Każdemu polecamy kiedyś zobaczyć to unikatowe, krakowskie zjawisko. Na koniec, zaopatrzywszy się w zapas precli z różnymi dodatkami, wróciliśmy pociągiem do domu. Wycieczka była dość długa, ale bawiliśmy się bardzo dobrze.