Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Kahoot na kółku matematycznym

19-03-2024 19:55

Kahoot to platforma do tworzenia i przeprowadzania interaktywnych quizów. To fantastyczne narzędzie do lekcji powtórzeniowych, ale może być wykorzystywane do utrwalenia i sprawdzenia każdego materiału.

Uczniowie klasy 4a rozwiązują zadania na platformie Kahoot w ramach zajęć kółka matematycznego. W ten oto sposób utrwalali rachunki pamięciowe i zagadnienia związane z figurami na płaszczyźnie. Zadania są ułożone od prostszych do coraz trudniejszych. Uczniowie w trakcie rozwiązywania zadań muszą być skupieni, ponieważ zadania wykonują w pamięci.

Platforma cieszy się zainteresowaniem wśród czwartoklasistów, którzy bardzo chętnie i aktywnie rozwiązują zadania. Uczniowie bardzo polubili tę aplikację, dostrzegają same zalety: możliwość korzystania z telefonu podczas zajęć, elementy multimedialnej gry (muzyka budująca napięcie, punkty otrzymywane na bieżąco podczas rejestracji prawidłowych odpowiedzi, możliwość porównywania osiągnięć). Bezpośrednio po skończeniu pracy widzą efekty swoich wyborów oraz miejsce w rankingu klasy. Wiele entuzjazmu i pozytywnych emocji budzi podium, które na koniec zapisuje się nazwiskami konkretnych uczniów. Liczy się wiedza i refleks. Świetna zabawa gwarantowana, a element rywalizacji angażuje wszystkich uczniów. Uczymy się poprzez zabawę.

                                                                                                                             I.Kurowska