Przejdź do treści Przejdź do menu

GDZIE SZUKAĆ POMOCY W RAZIE POCZUCIA ZAGROŻENIA? - TELEFON ZAUFANIA

116 111 - Telefon zaufania dla Dzieci i Młodzieży

logo telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży

Różne problemy, różne rozwiązania.

Na jaki temat można porozmawiać lub napisać?

  • skontaktuj się w chwili, gdy potrzebujesz wsparcia i rozmowy o tym, co jest dla Ciebie ważne lub sprawia Ci kłopot,
  • możesz porozmawiać o przyjaźni, miłości, kontaktach z rodzicami, czy problemach w szkole,
  • czujesz złość, smutek, zniechęcenie, żal - podziel się tym, co właśnie przeżywasz,
  • dojrzewasz i masz związane z tym pytania,
  • doświadczasz przemocy lub jesteś w niebezpiecznej sytuacji,
  • jest jakiś inny problem, którym chcesz się podzielić.

Konsultanci 116 111 czekają na Twój telefon!

Zasady ABCD funkcjonowania Telefonu 116 111:

Anonimowo - dzwoniąc, nie musisz podawać swojego imienia, nazwiska ani adresu zamieszkania.

Bezpłatnie - połączenie jest bezpłatne zarówno z telefonów komórkowych, jak i stacjonarnych.

Chętnie - konsultanci 116 111 gotowi są rozmawiać o każdej ważnej sprawie.
Jeśli będzie to potrzebne, mogą umówić się na kolejną rozmowę.

Dyskretnie - wszystko, o czym  powiesz lub napiszesz, zostanie między Tobą a konsultantami 116 111.
Jeśli poprosisz o pomoc w rozwiązaniu Twoich problemów lub zgodzisz się na to, żeby Ci pomóc – konsultanci 116 111 zajmą się tym.

Nie będą Cię oceniać ani pouczać. Wysłuchają Twojego problemu
i razem z Tobą zastanowią się nad najlepszym jego rozwiązaniem!


Nie jesteś sam! W razie poczucia zagrożenia w sieci, szukaj pomocy:

Dyżurnet.pl   – polski punkt ds. zwalczania nielegalnych treści w internecie,

800 100 100   – bezpłatny punkt pomocy w sprawie bezpieczeństwa dzieci

116 111 – telefon zaufania dla dzieci i młodzieży www,116.111.pl

800 12 12 12  - Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka