GDZIE SZUKAĆ POMOCY W RAZIE POCZUCIA ZAGROŻENIA? - TELEFON ZAUFANIA
116 111 - Telefon zaufania dla Dzieci i Młodzieży
Różne problemy, różne rozwiązania.
Na jaki temat można porozmawiać lub napisać?
- skontaktuj się w chwili, gdy potrzebujesz wsparcia i rozmowy o tym, co jest dla Ciebie ważne lub sprawia Ci kłopot,
- możesz porozmawiać o przyjaźni, miłości, kontaktach z rodzicami, czy problemach w szkole,
- czujesz złość, smutek, zniechęcenie, żal - podziel się tym, co właśnie przeżywasz,
- dojrzewasz i masz związane z tym pytania,
- doświadczasz przemocy lub jesteś w niebezpiecznej sytuacji,
- jest jakiś inny problem, którym chcesz się podzielić.
Konsultanci 116 111 czekają na Twój telefon!
Zasady ABCD funkcjonowania Telefonu 116 111:
Anonimowo - dzwoniąc, nie musisz podawać swojego imienia, nazwiska ani adresu zamieszkania.
Bezpłatnie - połączenie jest bezpłatne zarówno z telefonów komórkowych, jak i stacjonarnych.
Chętnie - konsultanci 116 111 gotowi są rozmawiać o każdej ważnej sprawie.
Jeśli będzie to potrzebne, mogą umówić się na kolejną rozmowę.
Dyskretnie - wszystko, o czym powiesz lub napiszesz, zostanie między Tobą a konsultantami 116 111.
Jeśli poprosisz o pomoc w rozwiązaniu Twoich problemów lub zgodzisz się na to, żeby Ci pomóc – konsultanci 116 111 zajmą się tym.
Nie będą Cię oceniać ani pouczać. Wysłuchają Twojego problemu
i razem z Tobą zastanowią się nad najlepszym jego rozwiązaniem!
Nie jesteś sam! W razie poczucia zagrożenia w sieci, szukaj pomocy:
Dyżurnet.pl – polski punkt ds. zwalczania nielegalnych treści w internecie,
800 100 100 – bezpłatny punkt pomocy w sprawie bezpieczeństwa dzieci
116 111 – telefon zaufania dla dzieci i młodzieży www,116.111.pl
800 12 12 12 - Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka